Monday, November 12, 2012

bestfriendship ❤

Toink toink mulakan hari anda dengan senyuman  . 
insyaALLAH segala akan jadi indah. peace (Y)

hai , assalammualaikum .kawan-2 gua budak sekolah lagi. gua lower six kay equal to pra-u1. sometimes ade jugak makcik-2 cakap gua macam budak darjah nam darjah enam kay. bukan dak jahanam. gua puk jap g sape cakap gua dak jahanam . gua nie gangster kampug nie *muke toya* :D 
tapi zaman sekolah nie la yg akan jadi kenangan terindah kau orang tau-2. *muka suci* even ramai budak-2 uni yg macam bagus cakap ape barang sekolah gosok baju bagai . lol. gosok-2 baju nie la yg kau rindu nanti. mane nak dapek pakai baju , tudung putih kain biru. kalau kat uni heboh nak pikir nak pakai baju ape la fesyen tajima yuna dan jadah ea lagi tah. makcik xtau la pesen-2 nie nak oii :D 
jimat ouh pakai baju sekolah *walaupon kdg-2 merungut jugak*


japppp....gua raseee kann ...


intro nie takde kait kaitan mahupun bau-2 bacang dengan tajuk yg dicipta. lol .
okay meh duduk dgn gua nak story the mory siket haa. meh sini meh. :)
FYI gua ni maleh siket nak update blog semenjak due menjak nie sebab gua busy melayan ank buah gua . ouhh. offically gua da jadi aunty ouh. watlek watlek anak orang kot bukan anak gua. kah kah. ee. xmahu gua kahwin awal de.byk tggungjwab ouh. wat masalh yo. dont dont :D
tak kaitan lagi dengan tajuk -_-
buad letih je aku nie. mengarut lebih. okay okay

onyomatttttt geset goooo goooo :D


 #1

#2


bestfriendship  ❤
kadang-2 gua xpercaye dengan perkataan best friend for ever or till the end or what so ever la kan.
bagi gua sahabat tu mcm filem yang ade kat wayang. bile ade citer baru kite akan tgok. then klau cerite tu box-office kite akan engt citer tu at first. then kite akan cari cerite baru yg lain .and kite akan buad bnda tu again and again. and the last is cite yg lame tu kite akan lupe rite ? mcm tu la gua rasa  persahabatan tu. 
 
errmm jap idea gua hilang pulak. ciss gua semangat nak post nie la die nak hilang. jemmmm -_-
tingg !!!!!

sometimes kita xboleh salahkan org lain yg lupakan kite.maybe kite yg slalu lupekan kawan-2.
contoh yg terdekat ialah gua.haha.gua nie spesis homo sapiens yg xsuke tegur membe lame.jadah haram bapak kerek minah nie kan.haha.bukan la der.lek lu wa xabeh cite laie haa.gua ade satu sikap yg tak kan tegur membe lame xkire la dilaman sosial mahupon laman labah-2 atau kat kedai stor bismillah yg trdekat.bukan apo gua nie maleh nak tegur membe lame nie sebab pertame nye ialah xtahu nak borak apo. kang den melalot buek malu yo. hailaa. second, gua nie ade satu masalh berat mulut.al maklum laa. byk omeh dalam mulut haa. kang ckap kang berbutir jatuh rugi ouhh.
heee. satu masalh yg tak de jalan penyelesaian ea. kadang-2 je gua nak tegur membe lame gua tu pon take time siapkan text untk burak ape.xpon gua akn redah kasi retak mental untuk pretend otak gua giler time tu. so saddd ~

so conclusion ea . even kita ade kawan baru kite kene engat zaman jahilliah kita dulu mesti ade kawan kite yg saggop meredah hujan bersame kite, lap hingus kongsi tisu same, berkongsi ape je malahan saggup brkongsi ibubapa dan pakwe? ehh. ape salah nye bermadu. baru cool what? :D
ukhwah harus dibina xkisah la dengan ape pun cara ea. so watlek nye kepade acik acik yg berpoligami . ;)



btw, holidays is coming. aummm. kesian gua ditinggalkan kesepian terbiar kurang keseronokkan akibat membe-2 gua yg pergi mencari sesuap nasi untuk perut sendiri tanpe memikirkan tangisan kebosanan gua ini. so sadd~
aja aja fighting k bebeh :* dapat gaji jgn dilupakan adinda mu disni yaa. awww.
xsabar nak mintak dibelanjee, aummm. me love you :)

#candid sebelum cuti sekolah mula. warr ! :D


with akak kesayngan kyraa ii miraii and cida . :*



wanie !! keje elok elok k. engat dinda mu yg comel nie k :*



last but not least. sayang akak kyra. suke pelok kau sebab kau keding. hiee, gua kan gemok. so boleh jadi gangster nak buli kau :D

echah and aen pon goodluck k !! chaiyok chaiyok. keje elok-2 da la korang start lambatkan. so take a leisure time kat umah. marilah mnambah lemak and taik mate kek umah nie. :D opss!! tak lupe jugak dekat kawan-2 semua yg tgah cuti sem and budak poli yg tgah final atau other candidates yg nak amek exam tu good luck.do the best and keep praying for your success k and ini tak termasuk orang nak jawab soalan mungkar and nangkir k.harap maklum :)




p/s : saya bangga saya anak incik halim penduduk malaysia. berbilang kaum adat yg unik dan klasik. aman tenteram. bebas dari segala racist yg ado kecuali mentaliti orang tentang agama dan politik. so nak ucapkan selamat hari deepavali kepala all indian. motif ? kita satu bangsa kita satu malaysia and kita perlu berubah untuk kejayaan negara malaysia. :)