Monday, July 30, 2012

❤salam ramadhan❤

♡ salam ramadhan al-mubarak ♡

heee.assalammualaikum kawan-2..sehatkah anda??sye disini shat sahaje..alhamdulillah pada 21/07/2012. kite telah memulakan ibadah berpuasa kita.seperti yg anda semua sedia maklum.
umat islam diseluruh negara sedang menjalani ibdah berpuase . kelas kan. tuhan tu kan maha adil dlm setiap perancngan yg dilakukan.
eh-2 awat aku ckap mcm nak bg surat dkat shbt penn-aaa jee niee.. grrr. ape pun tak boleh kau nie ida oi..
haa..mcm biasa la blan ramadhan nie..dugaan die mcm tiap-2 tahun jgak laa.
cuaca,bazar ramadhan yg mkanan die tetap same..kehausan dtgah hari.
tapi tahun nie paling nazak sekali ar..ade ke patut aku and the classmate kene pndah klas atas yg pling atas,. sakit hati bile naik atas barang tggal bwah. grr..
tu part paling aku xsuke . waktu tu hanye hati je tahu u'olls.. jemah marah nie.jemah mara nie. npak tak-2 ??
seriously rase xadil pulak kan. dah la time kteorg pndah tu memag around the corner nak puase. apekah yg ade dlm pmikiran pentadbiran skolah pon aku xtahu. grr..
dah la tu dudk kat atas mmg lepak kat atas je laa mane ade turun bawah da. npak sgt KL die tue.
xbrcmpur dgn lower six yg laen. except indian girls dlm klas aku tu. apekah pmainan dunie yg die mainkan pun aku xtahu laa..grr
krang ckap nati ada unsur bias and racist pulok..jemah geram nie u'olls very the geramm..
lagi satu kalau bulan puase nie. aku paling la benci menci menci dgn bunyi mercun tahu?
xtahu mehh jemah bagi tau.. aku nie paling senang terkejut..and aku paling takot dgn mercun..sbb aku selalu terbyg bile aku bakar mercun ttbe mercun tu mletup kat tgn aku.. and tgn aku akn luke., tak pun mercun tu akn kejar aku satu rumah bile aku bakar die.. grr -,-
so the conclusion aku xsuke orng maen mercun dan mercun tu sendiri aku xsuke..
kami berdue tiade chemistry tahu..
pesanan disini ialah.. kepada jiran area rumah gua yg maen mercun tu.jgn sampai gua hilang sabar  gua bubuh bom teros kat rumah lu org..seriously lu orang maen mercun mcm ade perang iraq dgn amerika. aku yg penakut ni lagi takut biler dengar. selamat gua xde heart attack kalau x da jalan daa..
cari masalah la lu orang ini..
kepade peniage tolong sahut seruan kerajaan boleh??
lu orng xbace paper and tgk berite ke?? berape ramai yg cedera maen mercun??
berape ramai yg cacat kekal bile cedera??
cube lu org pikir lu org untung maa tapi budak yg maen myak lugi maa.. yg cacat da tentu cacat la.. yg sempurne ni xkan nak penuhkan kuota yg cacat pulak -,-?

 ❤ HAPPY BORNDAY WANIE ❤

alang-2 da tulis blog nie. aku nak wish la happy birthday wanie..be a gool girl k and may Allah give u superduper blast at you. good luck in stpm . jgn fikir raye jee..harhahr..
have a blast and i always pray for u in what ever u do.
byebye :)